YMMÄRRÄ ASIAKASTASI! – Valmennus asiakaskokemuksen keräämisestä

YMMÄRRÄ ASIAKASTASI! – Valmennus asiakaskokemuksen keräämisestä

Asiakkaiden ja sidosryhmien kokemusten ja mielipiteiden selvittäminen on tärkeää, jotta pystytään ratkaisemaan liiketoiminnan haasteita ja kehittämään toimintaa asiakaslähtöisesti. Tieto asiakkaiden ajatuksista on tarpeellista, jotta yritykset ja organisaatiot voivat menestyä tulevaisuudessa.

YMMÄRRÄ ASIAKASTASI -valmennus ohjeistaa, miten asiakaskokemusta voi kerätä eri menetelmin ja millaisia vastauksia asiakasymmärryksen keräämisen tulisi tuottaa. Valmennuksessa ohjeistetaan, miten saatua materiaalia eli aineistoa voi tulkita ja käyttää hyväkseen.
Valmennus kohdistuu laadulliseen aineistoon. Samoilla menetelmillä voidaan saada selville myös omien työntekijöiden ajatuksia ja kokemuksia. Näin saatua aineistoa voidaan käyttää muun muassa työilmapiirin ja yrityskulttuurin kehittämiseen.

Aika ja paikka: Ti 24.8.2021 klo 14-16 Teams-verkkoalustalla

Kohderyhmä: Hyvinvointi- ja terveysteknologia-alan yritykset sekä muut kiinnostuneet. Valmennus soveltuu myös tutkimustyötä aloittavien eri alojen opiskelijoille.

Ilmoittautuminen: Ke 18.8. mennessä osoitteessa https://link.webropolsurveys.com/S/1870CE811F90DA83

Koulutus on maksuton

Luennoitsija: FT, palvelumuotoilun kouluttaja Marjo Kamila

Järjestäjä: ReissuEllu – Hyvinvointia kehittävä liikkuva oppimisympäristö -hanke / Mikkelin kehitysyhtiö Miksei Oy

Sisältö:
− Haastattelut ja kyselytutkimukset
− Havainnointi
− Tarinat ja muita luovia menetelmiä
− Digitaalisten kanavien asiakaskokemuksen mittaaminen
− Olennaisten asioiden esiin saaminen aineistoista

Lisätietoja: Kirsi Mättölä, kirsi.mattola@mikseimikkeli.fi ja Veera Manninen, veera.manninen@mikseimikkeli.fi

  • Ajankohta:
24.8. klo 14:00 - 24.8. klo 16:00
  • Paikka:
Webinaari
Jaa sivu