Tutkinnon suorittaneena osaat suunnitella, organisoida, ohjata, valvoa ja kehittää päivittäistä toimintaa erilaisten majoitus- ja ravitsemisalan yritysten ja organisaatioiden tulos- ja laatutavoitteiden mukaisesti. Osaat suunnitella, organisoida ja johtaa päivittäisiä tuotanto- ja asiakaspalveluprosesseja asiakaslähtöisesti pyrkien parhaaseen mahdolliseen asiakastyytyväisyyteen ja mitoittaa henkilökunnan määrän ja laadun suhteessa toimintaan. Opastat, ohjaat ja valvot henkilöstöä muuttuvissa tilanteissa asiakas-, henkilöstö-, työ- ja tuoteturvallisuuden huomioiden. Tunnet omaa alaa ja organisaation toimintaa koskevan lainsäädännön, viranomaisohjeet ja määräykset siten, että pystyt johtamaan ja valvomaan työtä.
Osaat johtaa omalla esimerkilläsi ja ymmärrät viestinnän ja vuorovaikutuksen merkityksen esimiestyössä. Toimit palveluhenkisesti, vastuullisesti ja yhteistoiminnallisesti organisaation sisäisistä ja ulkoisista asiakkaista huolehtien. Hoidat asiakas-, sidosryhmä- ja verkostosuhteita ja työskentelet sitoutuneesti, vastuullisesti, oma-aloitteisesti ja luottamuksellisesti.
Opiskelupaikka
- Mikkeli: Otavankatu 4